Sao Paulo!

FRAMME!!!!!!
Hallå alla glada,
efter många timmars flygresa och väntan befinner vi oss på vårat första hostel i Sao Paulo, Brasilien.
Resan gick väldigt smidigt trots tråkiga flygplan utan tv-apparater ...
Solen skiner och svetten rinner, precis som det ska vara.
Vi håller på att planera de närmsta dagarna, vad vi vill besöka och hur länge vi vill stanna.

Haha, det är tur att jag har fri tillgång till datorn med Sanna o Jullan är och handlar lunch, Ellen sitter framför mig och flörtar hej vilt med en Argentinare. Jag gillar livet bakom skärmen. Sitter här och fnittrar åt Ellens hörsel. Hon är grym på spanska, måste jag medge. Men att hon hör destu sämre blir bara mer underhållande!

Ellen är alltså nummer två av oss fyra som blir uppraggad, Sanna inledde starkt redan på flyget. Men det är en historia som Julia berättar roligare. Så jag överlåter det till henne!

Hur är vädret där hemma?
Jobbandet och pluggandet går bra för samtliga?
Ni rullar inte runt i snön än?

Nu ska jag sluta sluddra och leta upp väderprognosen för Paraty (en stad där man ska kunna snorkla och dylikt som ligger mitt emellan Sao Paulo och Rio de Janerio).

På återseende kära ni!!






(Lite bilder tagna från våran rundvarning på morgonkvisten)


Kommentarer
Postat av: Jacob Gudiol

jaa fast inte jacob nu... utan jenny... tjiiii



malin: paraty... yeeeay... har lagt in en del bilder från vår båttur på fejjan ;) akta er för farliga matroser... de gillar blondiner ;)

hoppas du njuter....... massa massa bilder!!!!

2010-11-17 @ 17:09:48
URL: http://traningslara.se
Postat av: Sossu's Foto

Hej!

Snälla rösta på mig och Litla i tävlingen årets häst! En röst betyder så himla mycket! Komentera genom länken:

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=281663



Sedan tryck på tummen upp för att rösta.

Komentera sedan att du röstat i min blogg så kommer du upp i ett inlägg! :)



Kramar Sossu

2010-11-17 @ 17:44:43
URL: http://sossus.blogg.se/
Postat av: portugues

Kommer att ge mer nyheter!

kyssar

2010-11-18 @ 03:58:12
Postat av: Anonym

Hejsan glada backpackers.

vädret suger i sverige. tror ni åkte precis i rätt tid. jobbandet går bra. vad är tidsskillnaden? 4 h eller?

Ni får ha det så bra.

2010-11-18 @ 04:53:19
Postat av: Rolle

Kul att ni e framme, jag som trodde Sao Paolo var en stad med 15 millar människor , på bilderna ser det mindre ut än Laröd. Flörta nu inte för mkt i starten ni ska ju se många platser - synd att fastna på första

Sköt om Er

2010-11-18 @ 16:22:33
Postat av: LOTTA

Så skönt att ni är framme och så varmt och härligt det ser ut. Njut nu och var lagom rädd om er.

Kram Lotta

2010-11-18 @ 16:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0